May 27, 2012

Tak Tahu Nak Letak Tajuk Apa

Assalamualaikum

The longest title aku taruk.. Amacam? haha

For your information pals,esok kan kita dah nak masuk matriks *scream* nak tahu apa yang aku rasa. Tolong lah faham dah dekat dua hari aku migrain. Nervous,fear hahaha mengada je nak pening-pening bagai. Boleh ke aku survive dekat sana? Ahaaa! Nice question,inshaAllah. Ehem,almaklum laa beta tak pernah duduk asrama. Ada pun masa PMR and SPM,itu pun kira okay la jugak sebab friends satu batch,ni haa tak kenal kut. Ee hopefully aku dapat room-mate yang weng weng macam aku sikit :')

Setelah aku mem-blog-walking pasal matriks,hehe semua good respon la.. Cakap matriks pun best jugak! Yeah!! Must-rajin-belajar dekat sana.Must!! Oh ya,aku dah join group KMNS 2012/2013 *gelak sopan* hihi    even akak aku and her husband pun ex-matriks jugak! heee

Suka betul aku masuk mode sedih-sedih kahkahkah tak boleh blah! Ayah aku kalau nak suruh aku buat something ayat depan harus "tinggal beberapa hari lagi adik dekat rumah ni,cuba lah berkhidmat sikit" (ayat dalam seminggu lepas) semalam mood swing mcm hampeh!! Nak nangis jelah .. Kena marah sikit nangis,ni membuktikan yang aku ni pun cenggeng tau.... *flips hair*

Hari Jumaat lepas ajak Nazrah,Leha and Ayu datang rumah! Hai hai hai,I made fried noodles terlebih pedas tau.. Kahkah nasib sedap overload smpai dyorang tambah-tambah tau hihi (sebenarnya kena paksa tambah tu) haha lepas dah rindu dekat diaorang... tsk tsk *lap airmata guna cadar* lepas tu diaorang teman aku (kena paksa gak teman) p beli makanan nak bawak g matriks.. Pastu jumpa Fatin.. Hai chick,miss you lah gi-la :D









Maceh korang sudi datang dan makan mee yang aku goreng (even tak sedap) haha korang makan gak :') Miss you guys already ^^, :*

Dekat matriks nanti mesti jadi nerd-er kan? hahah lawak nye :D Takpe setahun je pun :) aku tak tahu kenapa sedih sangat .. Padahal stuff dah habis packing dah... Seminggu je dekat matriks,aku akan pastikan sabtu aku dah ade dekat rumah!! haha every weekend nak balik !! Nak qada' tidur :)

Mohon masa orientation week tu aku tak migrain :) Ehem,dengan ini aku nak umumkan sejak seminggu yang lepas aku dah try tak tidur lepas solat subuh.. Kahkah fail uolsss ! Sabtu dengan Ahad jelah aku bangun tak tidur-tidur balik *big claps*

Berita sedih nak disampai kan... Ika dah berlepas pergi ke Trolak... Perghh perghh,alamatnya aku jumpa minah senget tu waktu raya laa... Mohon jangan nak kerek dengan aku ye budak Trolak :P Tendang kau 18 kali kalau kau ala-ala taknak reply metet aku (kahkah ni ayat ika sebenarnya)

To Amira..sedihnya tak dapat keluar dengan kau.. Busy memanjang je minah tu :( Intan lagi la.. Memang tak jumpa batang hidung kan... Hope you're doing fine okay! Doakan aku wehhhhh~

Syazana yayang! Goodluck dekat poli nanti :) Bussinesswoman to-be erk? InshaAllah tuuu..

Raya nanti aku buat open-house macam last year yaa.. Kalau ada rezeki lebih :)
Eh ada kawan aku nak fly lepas raya.. Pergh best lassiot.... haha baik-baik dekat Mesir nanti !! (:

Haa,aku dah tak tau nak type apa dah..

Bilik bakal kena huni dengan cik pas (lipas) cik ti (tikus) serta sawang-sawang yang aku tak invite langsung.. Gonna miss my best-bilik ever! Katil empuk,bilik sejuk.. Tempias air-cond bilik along.. 

Teringat dulu,azam aku nak masuk matriks nak belajar sunggung-sungguh and nak KURUS .. aku terasa dow ada budak tweets cakap "Bagi aku 56kg berat bagi seorang perempuan" tweets mohon selipar jepun ah ni!! Must kurus too~ hahaha 

Kucing..Yeah kucing! Bye cik tam,cik teh.. Korang jangan berak+kencing rata-rata yo.. Nanti memang kena sular dengan kakak aku (hahakejam) 

Mak ayah,lepas ni alang take over my job which is iron baju kerja mak and ayah! LOL perghhh aku nangis la siottt ! InshaAllah,adik akan belajar bersungguh2!!! *muka mangat nak mampus* haha

Tu jelah aku nak type! Aku akan update lepas kena torture masa orientation week nanti! *gebang je lebih*

Sila rindu aku.......... harhar *bagi cekelet bentuk love sorang satu* hihihi ♥

Bye budak Ireland! 2jun dah daftar kan? Sokay I keep your photo(s) haha so sweet! LOL

kita tetap kawan! :)

Last but not least doakan aku berjaya dekat matriks nanti (: *hugs*

2 comments:

nurul atikah binti ramli said...

gonna miss you "senget" ! :D .haha.don't ever dare nak kerek dengan aku.mohon ditapakkan muka kau nanti

Nadiadress said...

kahkah .. i miss you kuasa infinity lah babun! hahahahah wajibun rindu aku jugak tau!! haha